Vineri a avut loc unul dintre cele mai importante evenimente pentru mediul de afaceri din Botoșani. Topul județean al firmelor a fost prezentat în cadrul unei festivități de-a dreptul inedite, însă dincolo de cifre de afaceri și profituri, s-a omagiat cutezanța unor oameni care aduc plus valoare comunității. Acest eveniment este o celebrare a curajului de a rezista într-un context dificil și a puterii de a înfrunta provocările.

Când am înființat compania Hidroplasto, îmi propuneam să dezvolt un brand unic, să ajung din urmă și să depășesc concurența, să transform pasiunile mele într-un mecanism de creștere a propriei bunăstări, respectând codurile legislative și etice. Proiectul meu căpăta proporții mărețe, am muncit pe brânci din ambiție. Cu alte cuvinte, am fost un egoist. Mă gândeam doar la nevoile și aspirațiile mele. Au trecut 17 de atunci, iar timpul m-a maturizat. Am început să acord tot mai multă atenție angajaților mei, clienților, partenerilor, comunității. Dorința de a face lucrurile profesionist și de a aduce plus valoare într-o societate șubrezită a învins instinctele primare. Am preferat echilibrul, sustenabilitatea, am făcut compromisuri de dragul oamenilor care și-au adus contribuția în Hidroplasto. Nu mai privesc profitul ca pe un scop, ci ca pe o consecință a muncii și a dedicării. În pandemia de COVID-19, după izbucnirea războiului și acutizarea crizei energetice, cu toate că și compania mea a fost afectată, fiind un producător și exportator de materie primă reciclată, am ținut cont de situația per ansamblu și am plafonat pe cât posibil prețurile. Și s-a dovedit că decizia a fost înțeleaptă. Parteneriatele s-au solidificat și am câștigat pe termen lung. Pentru a fi om de afaceri, trebuie întâi să fii om. O afacere memorabilă este cea care strivește treptat egoismul antreprenorului și se orientează spre comunitate.

Noi, cei care asigurăm zeci de mii de locuri de muncă în județul Botoșani, asumându-ne responsabilitatea asupra veniturilor unor familii; noi, cei care contribuim la îmbunătățirea infrastructurii și serviciilor prin taxe și impozite uneori împovărătoare; noi, cei care ne-am dorit să dezvoltăm fiecare sector de piață și să explorăm noi orizonturi; cei care ne-am lăsat apropiații să ne aștepte pentru ca visurile noastre să prindă contur, noi suntem lancea societății. În afaceri e nevoie de viziune, de curaj, de asumarea unor riscuri și chiar experimente pe propria piele. Noi, oamenii de afaceri, suntem cei care au reușit să se autodepășească. În ciuda politicilor fiscale nefavorabile, a atitudinii adesea ostile a statului față de propriul motor economic, în ciuda nedreptății și câteodată a mijloacelor incorecte la care recurg unii competitori, am reușit să menținem și chiar să creștem proiecte cruciale pentru județul Botoșani și nu numai.

Sunt onorat că m-am aflat pe podium, semn că munca mea este recunoscută și apreciată. Le mulțumesc tuturor celor care mi-au fost modele de profesionalism. Mulțumesc echipei mele dragi și întregii comunități pentru susținerea cu care m-au copleșit de-a lungul timpului. Sunt recunoscător tuturor și fiecăruia în parte. Compania Hidroplasto nu va face niciodată rabat de la standardele care i-au creat renumele și va încerca întotdeauna să onoreze numele județului Botoșani prin serviciile sau produsele pe care le oferă peste tot în țară și în statele unde și-a închegat parteneriate.

Număr de vizualizari: 235